Vaak gestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op de vaak gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Mail naar contact@jebowonen.nl of vul het contactformulier in. We reageren zo snel mogelijk op je vraag!

Welke betaalmethodes zijn er?

Bij Jebo Wonen kun je in Nederland betalen met iDeal en Klarna Betaal Later. En in Belgie betaal je makkelijk via Bancontact.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn binnen Nederland €4,95 en de verzendkosten naar Belgie zijn €9,95.

Bij een bestelling met een waarde van meer dan €150,-. Zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis.

We verzenden met PostNL maar hebben ook een eigen koerier. Je kunt er vanuitgaan dat je bestelling wordt verzonden met de grootste zorg en aandacht.

Je verzending is afhankelijk van wat je besteld. Grotere pakketten die breekbaar zijn, zullen bijvoorbeeld door onze eigen koerier bezorgd worden. Dit komt omdat we op die manier kunnen zorgen dat de bestelling met de grootste zorg vervoerd wordt.

Als je bestelling met PostNL wordt verzonden, ontvang je een aparte e-mail met een Track & Trace code.

Als onze koerier je bestelling brengt, neemt hij contact op om een bezorgmoment te plannen.

In welke landen bezorgen jullie?

Jebo Wonen bezorgt momenteel alleen in Nederland en Belgie. Mocht je een bestelling willen verzenden naar een ander land dan Nederland of Belgie, kun je contact opnemen via contact@jebowonen.nl of door het contactformulier in te vullen. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We zorgen ervoor dat je bestelling binnen vier werkdagen afgegeven is bij de pakketbezorger. 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
We hopen natuurlijk dat je tevreden en blij bent met je bestelling. Mocht dat niet zo zijn, dan kan je als consument gebruik maken van je herroepingsrecht.

Je dient het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan Jebo Wonen te retourneren. Om gebruik te maken van je herroepingsrecht dien je binnen 14 dagen na ontvangst te mailen naar contact@jebowonen.nl

Zodra je je retour hebt aangemeld via de mail dien je het product goed verpakt en veilig voor verzending te retourneren. Retouren die niet voldoen aan de gestelde eisen, worden niet verwerkt.

Let op! De verzendkosten van je retour worden niet terugbetaald door Jebo Wonen.

Het retourneren werkt als volgt:

1. Meld je retour aan via contact@jebowonen.nl met in het onderwerp ‘retourneren’. Benoem hierbij je bestelnummer en wat je wil retourneren.
2. Als je binnen de termijn van 14 dagen valt, ontvang je van ons een retourlabel. De kosten van je retour zijn voor eigen rekening en dien je te voldoen bij het postkantoor.
3. De verzendkosten zijn bepaald op basis van je geretourneerde item, deze kunnen dus hoger uitkomen.
4. Als we je retour onbeschadigd en in originele staat hebben ontvangen, verwerken we je terugbetaling zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen. We maken het geld over naar het bankrekeningnummer waarmee je betaald hebt.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat moet ik nu doen?

In dit geval kun je ons contactformulier invullen op de pagina klantenservice